Fullt hus

Idag kom J'syster med familj och de ska också bo här, så det är fullt hus och troligtvis inte en lugn stund. Jag känner mig redan helt matt och Vincent verkar väldigt lugn i jämförelse med dessa två yrväder till barn. Man kan ju bara tänka på hur det kommer att bli när Vincent blir större och troligtvis har syskon också, ojojoj. Det lugna livet är över. Något som de har gemensamt är dock att humöret skiftar lätt från superglad till superledsen på en bråkdel av en sekund, det gäller att hänga med i svängarna.

Det som är det bästa med julen är att man kan äta hur mycket kakor och godis som helst utan att behöva tänka och för en som är ett kakmonster är det livet. Just nu står systern och förbereder för kakorna som ska bakas imorgon, mums. Vi har även provat något nytt, saffranssnittar, typ som kolakakor fast med saffan, mycket smarrigt. Det är skönt att man firar jul mde någon som tycker om att baka eftersom jag själv bara vill äta.

Det ska bli pizza idag till middag, det var så längesen och det känns nästa skönt att man har en mage utan botten....
Nej nu blev jag hunrig igen, jag som precis har fikat.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

MUMSELIMUMS.

ha en mysig dag i morrn

tack för ditt beröm.

kram

2008-12-23 @ 21:16:28
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad gott med pizza och kakor! Håller helt med dig om att just under julen så behöver man inte tänka på vad man stoppar i sig. Man FÅR frossa!!!

Man kan ju alltid ha som nyårslöfte att börja träna och äta nyttigare ;-))

2008-12-24 @ 00:26:34
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: