Imorgon åker vi

Nu är vi nästa färdig packade, det är bara det lilla sista som vi tar imorgon.
Vincent vill inte alls komma till ro utan vaknar upp och skriker så fort man lägger ner honom i sängen, vi hoppas att det funkar med att J nu har honom, så att vi alla snart kan sova, vi ska ju upp kl halv fem imorgon (hua vad tidigt).

Djuren har fått sin halvårliga dusch så nu är de rena och fina. Katterna kommer att sitta och slicka sig torra halva natten, men de blir i alla fall av med lite hår och annat vilket är bra då svärmor är allergisk mot katter.

Blev glatt överraskad i dag, då jag anmälde intresse för babysim förra veckan och idag fick vi veta att vi ska börja den 12 januari. Det är verkligen jättesnart och jag hoppas att önskningen om bidrag till babysim nu slår in. Hoppas vi hittar ett par badbyxor på rean, annars får vi köpa ett par ändå

Jag kommer nog inte att skriva lika ofta när vi är i den stora staden, men lite ska det nog bli. Kram på er alla

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

oj va tidigt i ska upp. å med tanke på att du ska vara i så där supergod tid är det väl knappt nån idé att ni går å lägger er ;-)



tänk va skönt att va hund ändå. bara behöva duscha 2 ggr/år.



det var rackarn att ni ska börja babtsim redan 12:e. jag nåste också anmäla mig.



trevlig resa! hoppas du skriver snart igen. annars god jul. kram

2008-12-18 @ 21:54:48
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag som tycker vi går upp tidigt när kl är typ 8 :-)



Hoppas att ni iaf kom upp i tid och fick med er alla pryttlar, djur och barn!

Då borde ni kanske var framme nu/snart?



Ha det så trevligt med släkt och vänner!!

Kramisar

2008-12-19 @ 15:07:25
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: