Mamma elak

Ja om Vincent kunde prata skulle han nog säga det. Han skulle nog fortsätta med detta är bland annat vad mamma har gjort med mitt huvud, gå in i en dörrkarm och idag fick man en bitleksak i huvudet samt gång på gång glömmer hon bort att det är länge sen jag fick mat.
Usch det låter som man är en dålig mamma, MEN DET ÄR JAG INTE. Jag är den bästa mamman Vincent kan ha och jag älskar honom så mycket. Det är ju inte med flit direkt och oftast är jag den snällaste.

Jag har ont i min ringtå, eller vad den tån bredvid lilltån heter, och jag vet inte vad jag gjort. Stackars Catti.

Snart kommer J hem och då blir det förhoppningsvis mat för jag är hungrig som vanligt...

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

ha ha ha. mamma elak... ja den har vi ju hör förut.

vad blev det för mat?

2008-12-16 @ 19:54:53
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: