Nu har tanden börjat titta ut

Det gör ganska ont när han ska gnaga på ens fingrar, så det blir det stopp med. Han är konstant också vilket gör att man ammar hela tiden.

Mycket paket blev det igår och även om vincent är yngst fick han mest och bara sådant vi önskat oss till honom. Mitt idoga letande efter prinsessklänningar lönade sig och jag hittade till slut två stycken till vincents kusiner och gissa om de blev glada, de åkte på direkt (lägger upp en bild senare). Det känns bra att vi inte köpte några julklappar till vincent då han fick så många ändå.

Idag vart det också paket när vi var hos systern på julfirande a la wales, hennes sambo kommer därifrån. till middag hade han lagat kalkon med stuffing, ungrostad potatis och morötter och palsternacka som skulle varit ungsrostat och till efterrätt blev det äppelkaka med vaniljsås. MUMSMUMS

nej nu ska jag hand om min skrikande son, han har ätit gröt och tömt båda tuttarna men vill ändå inte sova ensam.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Åh vad gott det lät med lite wales-mat :-) Trevligt med något som bryter all "vanlig" julmat!



Så första tanden har tittat fram? Spännande...Då får man väl se hur ont det gör när Martins lilla hajtand har kommit fram ;-)



God fortsättning förresten!

2008-12-26 @ 13:23:45
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: nina

mumsmumsen har visst gjort sig lite påmind i detta inlägg. men jag antar att det är hungrig han är konstant ;-)



så gossen är inte tandlös längre. det var inte dåligt. akta matkanonerna! ska han börja borsta tanden nu då?



2008-12-26 @ 21:23:38
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: