Shopping

Det är ett av mina favoritsysslor, fast det är inte lika roligt i julrushen.
Jag och J har idag vairt och shoppat, till oss själva, det sista inför jul utan Vincent. Det känns lite konstigt att gå båda två och handla utan honom, men jag visste att han hade det bra hos farmor och farfar så jag var inte nojig i alla fall.
Som det perfekt barnbarnet han är har han skött sig exemplarisk, det vill säga de gick ut och gick och han somnade och han sover fortfarande 2 ½ timme efter att han somnade i vagnen. Han är söt han när han ligger i overallen och bara snusar.

J skulle prova ett par skor idag. När han satte på sig den tyckte han den var lite trång och det kändes som att ha en cement sko. Jag fick den i handen för att sätta tillbaka den och upptäcker då att kartongbiten längst fram fortfarande är kvar, inte konstigt att han tyckte den var trång. Jag med mitt fnissiga humör höll på att skratta ihjäl mig, J han bara lämnade affären.

Oj nu vaknade den sovande prinsen och vill nog ha mat då han inte har ätit sedan 9.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

ha ha ha. kan tänka mig att du garvade ordentligt

2008-12-23 @ 21:13:24
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: