Måndag

Vincent har precis somnat, lite senare än vanligt. Förhoppningsvis kommer han att sova bra i natt, de senaste nätterna har han sovit i vår säng från 12 och det är inte helt optimalt.

På eftermiddagen va vi hembjudna till Cilla och Max och där var också Tina och Isak, Johanna och Ebba och NIna och Ville. Hon bjöd på en härlig chokaldkaka, den hade smet ovanpå som smakade after eight. Det var mycket prat om vad som är kvinnligt och manligt och hur vi vill att våra pojkar ska växa upp och även tjejer för den del. Tina gav förslag till mig att vi ska låta Vincent skrika, napp ska han få, men bäst är det om han somnar om själv, och inte få någon mat på nätterna, för jag tror inte han är hungrig utan att det är en vana. Det ska vi göra en helg när båda är hemma och inget annat är planerat, vilket verka bli i slutet på maj.

Nej nu ska det slappas farmför tvn innan jag somnar

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida Klevås

Ett tips jag har fått höra, men aldrig behövt använda, är att ge barnet vatten istället ifall dom vaknar.

2009-04-21 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: