Ojojoj vad han snackar

Fast det är ju min son så jag är ju inte så förvånad, men hela tiden behöver man inte prata till och med jag är tyst ibland. De gånger han är tyst är när han äter och när han är nöjd i vagnen. Hemma patas det nästan konstant känns det som och är han tyst så vet man att han hittat något som är skoj och som han troligtvis inte får ha.

Idag har vi börjat påskpynta, inte så mycket men i alla fall. Det vi har gjort är att plocka in påskriset och det står nu och väntar på att få fjädrar på sig vilket planeras att göras imorgon när ståltråden är hittad.


Min dreglande solståle


Såhär cool är man nä man är i trädgården med mamma

Egentligen skulle Linda och Martin kommit hit idag, men vi tog en tripp till stan alla 4 istället. I väntan på att de skulle komma in till stan så hittade jag en jacka. Precis en sådan som jag ville ha, snygg och regn- och vindtät, och dessutom nedsatt i pris, ,så jag slog naturligtvis till. Enligt Linda är den en typisk Catti-jacka och hon har så rätt. Jag är ju alltid inne tidigare än vad som är bestämt så man måste ju fördriva tiden. När de väl kom in blev det en lunch i solen, mysigt mysigt, och sedan en härlig promenad i solskenet till Maxi. Himla trevligt att gå i där och tjattra lite och fick lär mig ett och annat om hår. Minde skoj var att det ligger så mycket grus på vägara att det dammar väldans när bilarna kör förbi.


Min nya fina jacka

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

låter som en perfekt dag med promenad i solsken, lite shopping å en god vän. fin jacka. håller med om att det verkar vara en "typsikt catti"

2009-04-07 @ 20:49:27
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: