Röjningen har börjat

Ja då har vi börjat röja i garaget för att vi ska kunna fortsätta med förrådet så att vi kan få ihop gymmet igen och jag kan komma i gång med träningen igen. Vi har så mycket pappskräp så J tog fram tunnan och satte fyr på eländet och då passade vi på att samla ihop lite kvistar som blåst ner och elda upp dem med. Det är väl inte så mycket jag har gjorrt förutom att underhålla Vincent, mån någon måste göra det med. Han har i alla fall röjt en gång ända in så imorgon ska vi ta itu med förådet. Det kommer bli en hel flyttande för att sen flytta tillbaka det till förrådet, men så får det bli.

Idag har vi också tagit en sväng till stan för att handla lite på ÖoB och Maxi. Jag hade trott att Vincent skulle sova när vi åkte, men han var vaken ända tills vi åkte hem. Vi ha nu bara 2 sovpass per dag. Han är fortfarande ganska svår att lägga och i förmiddags så var han gång på gång uppe på knäna och ett par gånger ramlade han och slog huvudet i spjälorna. Ojojoj vad ledsen han blev. Till mellanmål på eftermiddagen fick han prova macka med leverpastej och det var väl lite tvetydiga signaler om det var gott eller ej.


Gapar stort


Usch!


Jag trot jag kräks


fast det var ju ganska gott



   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

haha! Vilka roliga leverpastejsmacka grimaser! Hoho! Duktig han är på att krypa Vincent! Kram & Glad påsk från mig & Wilhelm

2009-04-12 @ 09:24:45
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken värld som har öppnat sig för Vincent!!!

2009-04-12 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: