Spontant besök

Det blev ett spontant besök hem till Linda och Martin idag. En skön promenad i Tingstäde i solskenet. Varmt som attan var det. Tanken var att vi skulle ha kört till stan för att tvätta bilen, men ett besök hos Linda och Martin kändes mycket roligare och jag kan ju tvätta den imorgon när vi ska in ändå.

När Vincent väl vaknade efter att vi kom hem så har det varit fullt ös på honom. Jag får hålla ett öga på honom hela tiden för man vet aldrig vad han pysslar med. Nu sitter han här och dicker ur sin pipmugg alldeles själv, duktig kille. Han börjar bli lite trött, men det är inte riktigt tid för läggdags än.

Jag börja få lite ångest för trädgården, gräsmattan borde klippas, det börjar bli tid för att klippa rosorna och rensas i rabatterna. Man ska inte tala om att fönsterna behöver putsas, har inte gjort det sen förra julen. Jaja får väl se om jag hinner med det i helgen.


Lilla Elis



Nu är det dags för varma mackor med köttbullar.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Tycker du gjorde rätt som kom hem till oss istället :-)

Ja den där trädgården skenar liksom ifrån en nu på våren...det gäller att hänga med...är ju så mycket man vill/behöver göra dock.

2009-04-27 @ 22:55:29
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

åh så söt elis! Hoppas wille är frisk snart så vi vågar träffa er. Men nån dag till blir han nog hemma med sin rossel hosta. Kram

2009-04-27 @ 23:14:08
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Astrid

Nej, vi har faktiskt itne provat mackbitar. Min bvc sköterska tipsade också om det men jag är så orolig att hon ska sätta i halsen, men det kanske hon itne gör?! Man ska väl ha helt vitt bröd utan några kanter, men vad ska man ha på? Tror du det går med messmör? eller man kanske ska börja med bara smör?



kram på er

2009-04-28 @ 16:17:08
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: