Sprutlackerad

Det är inte alls varmt idag, baa 5 grader i luften och en iskall vinden. Detta gjorde att den tänkta promenaden på standpromenaden i morse inte blev av utan jag och Vincent promenerade i innerstan istället. J jobbade med lokalen där vi ska vara nästa lördag, det är dinnersafari, och det var tänkt att vi skulle kolla lite grejer när han var klar. När Vincent vaknade tog vi oss en värmade fika i gallerian på Hästgatan 10. Vincent tyckte det var toppen att kolla i sin barnvagnsbok samt på folket som gick förbi, för min del tyckte jag det var en rackar'ns god macka och cafe latte. När vi var varma och goa igen så gjorde vi lite inköp, bland annat ett parasoll till vagnen och för att få den lite mer färgglad slog jag till på ett rött.

J var ju inte minsta klar med vad han pysslade med så vi åkte hem och käkade lunch, men när han var färdig vid 2 åkte vi in igen och köpte en ny dvd. Den gamla hackar så hemskt att det är himla tråkigt att titta. Jag trodde inte det blev med en ny dvd, men vilken skillnad det var, till och med vår gamla tjock-tv.

Vincnet har lagt till med den fula ovanan att sätta ut tungan och blåsa när han äter vilket resulterar i att det blir mat på både bordet och mig. Hade starka funderingar på att använda regnponcho idag. Under de få timmar vi har varit hemma idag så har det mest låtit bomp och sen ett skrik, han har nog slagit i det mesta med sitt huvud. En gång blev det en bula vid ögat.




Såhär ser man ut när det inte går som man vill


ajaj på ögat

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

att dom ramlar är inte kul, men det är nog lika bra man vänjer sig annars får man nog gå med andan i halsen i sådär resten av livet. ;-)

2009-04-18 @ 20:14:35
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: