Stort tack till Nina och Robban

Idag var det dags för mig att gå till frisören och jämna till firsyen lite, är fortfarande inte helt nöjd då jag vill att det ska vara så pass långt att jag kan sätta upp det men för att komma dit måste man ju se lite klok ut. Jag kände inte riktigt för att ha med mig Vincent så Nina och Robban ställde upp på att vara barnvakt. Helt ovärderligt. Inte bara var de barnvakter utan bjöd även på lunch, en smarrig makaronilåda. Då Sandra min barndomsvän ringde när jag åka så jag tackade inte för att de ställde upp, fy på mig. Så ett jättestort tack för idag. Jag är också så glad att det gick så bra och tydligen inte saknade mamma alls.

Efter denna underbara start på dagen åkte jag och Vincent till Ica Maxi för att handla. Det var jättemycket folk och när vi kom in i affären såg jag att alla kundvagnar med babysits var tagna. Jaha det var bara att gå ut och hämta en vanlig trodde jag, men nej då satt de fast i varandra. Med några vänliga själars hjälp fick vi loss en vagn, dock hade skamlet skrämt Vincent så han gallskrek, men väl nere i vagnsitsen var allt bra igen. Tydligen såg han så mycket och var helt tagen av situationen. Lite nervös över min något spralliga son skulle ramla ut höll jag i honom med ena handen hela tiden. Detta gjorde att handlingen tog ganska lång tid. Vincent var i alla fall jätteduktig där han satt.


Han sover inte även om det ser ut så, var inte så lätt att ta kort med mobil och en tung vagn

Nu ska maten snart lagas och jag är vrålhungrig.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Fota den nya frisyren, är så nyfiken!

2009-04-24 @ 17:48:17
Postat av: nina

Frissan blev jättefin.

Du tackade visst.

Ät för mig me i morrn.

2009-04-24 @ 22:24:15
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: