Syjunta

Hde inte tid att skriva igår kväll för jag var på min första syjunta. Det är genom fabella som jag kommit i kontakt med denna grupp och det var jätteskoj igå. 5 stycken var vi och 2 hade jag inte träffat innan, alla hade vi vårat eget lilla pyssel. Erica som vi var hos bjöd på mumsig furktsallad och det var natuligtvis en hel del prat också. Hoppas jag inte skrämde folk ed min framfusighet och att jag är extremt lättroad, då jag inte har sovit så bra i ett par nätter nu. Som sagt skoj var det och nästa gång är det ska vi vara här.

Vincent sover inte så bra nuförtiden, det går bra fram till 12-1, men sen är det bara kaos. Han kan inte komma till ro, är han i sin säng ar det skrik, ligger han hos oss snurrar han bara runt och sparkar mig i magen. Det går ganska bra i famnen men då kan jag inte sova. I natt sov han till 12, fick mat och somnade om, vaknade vid halv 2 somnade om i min famn vid halv 3. Ba in honom till sin säng så jag skulle få sova. Han vaknade igen 4 och då fick han komma in till oss när han snurrade runt lite men lugnade ner sig efter ett tag och jag fick sova till halv 6. Då var det dags att gå upp för att hinna med allt idag.

Idag kommer Js föräldrar, de ska hjälpa oss med altanen, så det är en del att fixa även om bara det viktigaste prioriteras.

Vincent fick en maracas igår

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Äach, dummer, du skrämmer ingen. Pratade med Eva på msn igår, hon tycker du är "skön". Jag kan inte annat än att hålla med.

Lycka till med altanen. Ha en trevlig helg!

2009-04-30 @ 09:18:53
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida Klevås

Tyvärr så beror nog hans sömnproblem på separationsångest. Håll ut för det kommer snart att gå över!

Lycka tll med ert altanprojekt!

2009-04-30 @ 20:48:58
Postat av: Marlene

Hehe så glad han ser ut :) Ha en underbar dag!

2009-05-01 @ 11:39:12
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: