Tragiskt

Gårdagen hade inte mycket på sitt schema. Jag och Vincent mös runt hemma medans J var och fixade i lokalen. Då jag led av lite sömnbrist så tog Vincent och jag en gemensam eftermiddagsvila. Den blev 2 timmar och mamma ringde och väckte oss, det gjode inget då man inte kan sova bort hela dagen. Middagen bestod av Max-mat och på kvällen slappades det framför tvn. Jag missade helt värmen igår, vilket känns lite dumt, men det kommer fler dagar.

Nu har det börjar det bli vamt och shortsen ska fram. I mitt fall finns det inga shorts att plocka fram för de som jag hade förra året är för gravid och jättestora och de som jag hade året innan är för små. Känns tragiskt att jag inte kan använda dem och jag trodde jag skulle komma i mina gamla kläder nu, men icke. Ja det är väl bara att gå ut och shoppa ett par. Inser också att jag måste prova klänningen som jag tänkt ha på mig på mitt kusinbarn Victorias dop. Hoppas den passar då det inte är något jag vill shoppa.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Ja man levde i en illusion om att kunna ha sina gamla kläder....Men det är ju inte sååå långt kvar, eller? Och jag tror nog du kan ha fina klänningen!



Du kan ju förresten få fundera på det där med att testa spinning med mig någon gång?

2009-04-27 @ 22:52:44
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: