Vad hände?

Ena dagen låg han relativt still där man la honom och man visst att han stannade där, dvs man kunde lämna honom ett tag för att göra annat. Man kunde sätta honom utanför toaletten för att sedan göra sina behov, idag får jag sätta honom i matstolen då hemmet inte helt är anpassat för krypande barn. Favoriterna är min skor, damsugaren och spegeln i sovrummet. Alla tre grejerna är sådant som jag inte gärna vill att han äter på, så man får hålla koll hela tiden för hjan ta sig genom hela huset snabbt som attan.

Idag ha han återigen försökt klättra in i hyllan under skötbordet, han fick upp båda händerna men sen tog huvudet stop. Slutar man då, nej du då försöker man i alla fall komma in tills det gö för ont då börjar man gråta. Han har också försökt få tag på DVD-boxarna, men då va det också en hyllkant ivägen och det hela slutade i gråt. Han komme väl snart vara randig i huvudet.
Det är enfröjd att ha honom i gåstolen för då kommer han inte åt lika mycket.


Det blev en tur till stan idag. Vi hade lite ärenden att uträtta, men då har jag ändå glömt en hel del. Efter våra utättade ärenden tog vi en promenad med Clara och Max. Det blev en ganska lång och behaglig promenad i det fina vädret med en paus för fika på lasarettet. Smaskens. Vi fick också träffa Claras mamma när vi var på hennes jobb och lämnade börd, trevligt att träffa mina vänners föräldrar tycker jag.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

jaså du har jobb nu med lille vincent hihi



mysigt med promenad å att träffa clara å max.



här är det ju celibat för hela slanten. men min tid kommer....



sakner er

2009-04-06 @ 19:27:59
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: nina

hö hö hö, menade inte "celibat" utan "karantän". ooops

2009-04-06 @ 20:14:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: