Inte blev det bättre

Vincent va vaken 3 timmar i natt, så att han bara fick sova en gång hjälpte inte. Efter 2 timmar ringde jag J och sa att jag kunde hämta honom för att se om han ville somna då, men inte det nej fast tack och lov somnade han snabbt i min famn när vi kom hem. Jag hoppades innerligt att han skulle sova länge men halv 7 vaknade han och var pigg, det var inte jag.

Som om detta inte räckte så han J stukat foten och är med andra ord inte till så mycket hjälp. Jag försökte förhandla bort middagen då jag inte är det minsta sugen på mat, men det gick inte hem så nu blir det köttbullar och makaroner.

På eftermiddagen var vi på öppna förskolan så att jag skulle få lite avlastning, vilket jag fick och dessutom lite folk omkring mig. På vägen hem hämtade vi upp ett paket från en bokklubb, en klädhängare till Vincent. När jag får tid över kommer det en bild.

Nej nu har man inte tid att sitta här...
Skönt att få gnälla av sig lite.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

mysigt med öppnis iaf!

nyfiken på hängaren.

2009-08-18 @ 21:20:49
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: