Lite segt

Här år det lite segt idag då det var julfest med Js herrklub och jag var i för sig nykter och kom hem vid 23. Vincent hade barnvakt och det gick bra även om han sov oroligt. Han sov när jag kom hem och jag fick 2 timmars sömn innan han vaknade och då tog det 2 timmar att få honom att somna om, men jag fick sovmorgon tilll halv 7.

Idag har vi varit och inhandlat lite julklappar, men vi lämnade den andra tröttluvan hemma. Det blev en julklapp till Vincnetn från morfar och lite andra grejer. Man är lite under tidspress med Vincent när det gäller att hinna handla då han tröttnar ganska fort.

Har har böjat låta riktigt mycket dom om han fösöer prata men det kommer inga ord ut.






Tack morfar

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda R

Haha, tokigt rolig att se på! Så söt :-)

2009-12-12 @ 21:06:54
URL: http://rasmussons.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du hade trevligt på fresten, även utan sprit så att säga, som jag hört att man ska kunna ha.

Haha så HIMLA GULLIG. Vilken kul film.

Bra att ni fått ny stol nu, snäll morfar.

Kul att han pratar. Ville har oxå ett eget språk. Kanske förstår de varandra...?

2009-12-12 @ 22:13:30
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: