Mysig hemmadag skulle det vara...

hade jag tänkt mig. Det har varit så mycket nu på helgerna och jag hade tänkt mig en lugn helg med familjen. Detta var en av anledningarna till att jag itne följde med på Fabellaträffen idag. Nu började inte helgen så då jag har jobbat idag i ett försök att samla in lite penga under januari eftersom jag måste vara ledig från jobbet för att skola in Vincent på förskolan.

Till mitt stora förtret har vi fortfarande inte fått något besked om inskolningsstart, och då har jag ringt både den administrativa tanten och förskolan direkt, men det är inte klart än. Hoppas chefen kommer godkänna min ledigheten även om den inte kommer 2 månader innan.

Mysigt har det i alla fall varit resten av dagen och J har lagat en mycket smarrig gryta, Boeuf boourguignon.





Vi har nu stängt av babyvakten för att par dagar sen i hopp om att både Vincent och jag ska sova bättre.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Hoppas natten gett dig en god sömn.

Märkligt att ni inte kan få ett besked om inskolningen...

Det börjar väl brinna i knutarna nu?

Kramen

2009-12-07 @ 06:34:19
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: