Babykonsert

Efter den vanliga fikan på Korpen med mammorna och deras bebisar var det idag dags för babykonsert i Visborgskyrkan. Jag hade rätt så stora förväntningar på detta och tyvärr var det inte så bra som jag förväntat mig. Vincent blev först rädd och började skirka, men efter ett tag satt han mest förstummad för att i slutet börja hoppa lite till Sov du lilla videung, han verkar inte förstått att det är en vaggvisa. Tyckte också det var lite tråkigt att några sånger var om gud samt att det var högt så det ibland blev lite skränigt. Jaja nu har vi testat det i alla fall.

Motion har jag fått idag med råge. Innan Korpen gick jag och Vincent en promenad på 40 minuter och sen gick vi alla från Korpen till Visborgskyrkan vilket tog ungefär en halv timme och sen gick vi tillbaka igen. Istället för fika i kyrkan blev det McDonalds, kan ju inte bara göra av med kalorier, hihi.

Här hemma har vi städat och klippt J, ätit mat och pratat med farmor och farfar via Skype. Vincent verkar tycka det är himla kul med Skype, men nu verkar han inet alls vilja sova utan det är bara gnäll.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

Trist att det inte var bra!!

2009-02-11 @ 19:48:41
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: