Biff stroganoff och banan

Det är det som stått på menyn idag tillsammans med bröstmjölk och gröt för Vincent. Det är ett steg mot att sluta amma. Stroganoff var väl si sådär och att nysa när man precis fått in en sked gjorde det extra kladdigt för mamma. Banan däremot var ingen hit och det slutade med att han fick amma istället. Troligtvis går det bättre imorgon då det både var ny konsitens och smak.

Känner mig väldigt nöjd med helgen för jag har hunnit med en hel del. Städat, lagat mat, underhållit Vincent, tagit hand om J, bakat, promenader och slappat är en del av vad jag har uträttat. Inte så illa fast jag hoppas att J är frisk till nästa helg så han är lite mer aktiv för det blir så mycket roligare då.

Jag har tänkt mycket på mina vänner idag både gamla som nya och jag känner mig så lyckligt lottad över att ha träffat på som många omtänksamma, trevliga och goa människor. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dem, de hjälper mig i så många situationer och jag vet att skulle det vara något finns det alltid någon till hands. Mina mammavänner har gjort livet som mammaledig så givande och händelserikt och jag väntar med spänning på vad resten av ledigheten ska ge. En stor kram till alla vänner, gamla som nya, ni är guldvärda allihopa.

Naturligtvis kommer en bild på den lille och hans nya favoritleksak, att tilläga är att han nu inte alls vill ligga på rygg och sitter själv gör han riktigt bra.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

En stor kram till dig oxå för allt stöd som du gett mig under Kristianstadstiden. Saknar dig väldigt mycket och fast att vi inte har så bra kontakt längre så kommer jag alltid att finnas här för dig. Kram, gumman!

2009-02-01 @ 16:09:03
Postat av: nina

kram till dej med raring. å detsamma.

2009-02-01 @ 21:21:24
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: