Det kändes som vår

Det var nästan så man fick vårkänslor när jag körde in till stan idag och det blev en mysig promenad i solen tillsammans med Cilla och Max. Vi tog en liten rundvandring runt muren och promenaden slutade på fornsalens cafe. Ganska mysigt och det var gott om plats. De hade inte jättemånga olika sorters kakor men jag fick mitt behov stillat och de serverar även lunch så det ska jag definitivt prova någon gång för vi behöver ett alternativt ställe att gå till. Vincent och Max går i samma babysimgrupp och jag och Cilla jobbar för samma myndighet. Det var mycket trevligt att sitta och prata lite mer en det man snabbt slänger ur sig innan badet och jag hoppas vi kan göra om det då att prata med sköna tjejer är alltid skoj. På vääg till bilen så började det regna så då var det slut med vårkänslorna.


Cilla och Max, Max är majskrok för första gången


Vincent ville inte titta i kameran

Jag tror att Vincent håller på att få en ny tand då han dreglar något fruktansvärt och är mycket gnällig. Hoppas den kommer ut fort så jag får sova igen. Han har nu lärt sig att lyfta på huvudet när han ramlar från sittande åt sidan så nu ska han bara få lite koll bakåt och framåt.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Vincent är för cool för att kolla in i kameran!

2009-02-26 @ 22:46:12
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Leia

Hehe, =)

2009-02-26 @ 23:03:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: