En kväll i ensamhet

Jag har ju i för sig Vincent, Sparky, Sanna och Zorro hemma, men J är iväg med sin herrklubb. De träffas varannan tisdag och det är väl inte så mycket, men det är så tråkigt att vara hemma själv. I kväll gick det himla lätt att lägga Vincent, utan att bråka låg han i min famn medans jag läste ut boken om Emil.

Tisdag är det idag och det betyder babysim, jag hoppas att det skulle gå lika bra som sist men inte det. Det gick bra så länge vi inte gjorde någon övning och tanken var att vi skule låta de dyka idag, men för Vincents del får vi ta det en annan dag. Vi kommer inte att fortsätta med nästa kurs utan inrikta oss på att plaska runt med polarna utan krav som vi gjorde i lördags.

När vi kom hem tog vi båda en välbehövlig vila till halv 4. Skönt att vi båda kan sov så gott tillsammans på dagarna och det är ganska mysigt också.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

va synd att han inte gillar det. är det många ggr kvar? bra att ni försökt i alla fall så vet du att ni inte missat något roligt.

jag kanske inte kommer till korpen imorgon. om jag inte kan åka med robban, för då kommer jag. ska spara saaben från en omgång till stan tror jag.

kram

2009-02-24 @ 22:04:42
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår att du känner dig ensam även om du har huset nästan-fullt. Men skönt att Vincent somnade gott iaf!

2009-02-25 @ 21:57:35
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: