Fredag

Även denna dag har vi terroriserat familjen Ruthström. Idag var även Robban hemma och Sparky fick följa med. Fast ni får inte tro att vi har latat oss bara för vi började dagen med att gå en långpromenad. Det var riktigt härligt. Robban och Nina körde barnvagn så jag kunde koncentrera mig på Sparky som ska nosa på allt och är ju iten precis hunden som går fot. Pojkarna sov en god stund ute i vagnen till efter det att vi kom hem.
Till lunch lagade Robban wok med ris, mycket smarrigt för den som alltid är hungrig och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och hallon som Nina gjort. Det är så gott att äta hos denna familj och jag trivs väldigt bra i deras sällskap. Tackar så hemskt mycket för idag.

Nu är vi hemma igen och det ska bli lite kvällsmat till oss snart, gröt till Vincent och grönsakssoppa med curry till mig.

Jag har inte taagit ett enda kort idag, sorry.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

Hoppas du klarar kvällarna i mörkret nu tjejen!!

Blir det prommis på ons??

2009-01-23 @ 21:16:37
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: