Gåstol

Jag har nu gått emot mig själv och skaffat en gåstol till Vincent. Vad gör man inte för sina barn och det betyder ju inte att han kommer bli hjulbent, kobent eller få någon annan konstigthet som det finns risk enligt tidningar. Han tycker det är så roligt, annat var det för mig som gick med den från Babyproffsen till Korpen med den uppe på vagnen inte helt smidigt.
Väl hemma skulle man bara sätta ihop den, vilket inte var så komplicerat men ömt för tummarna. Eftersom jag nu fått dille på att lägga upp videoklipp så kommer det nu ett på Vincent och hans gåstol.



Igår var det som vanligt på en onsdag udda veckor dvs fika på Korpen och en promenad med Malena och Ebbe innan. Mycket trevligt att sitta där och tjattra med de andra, även om våra små inte verkar tycka det är lika kul att bara sitta och titta längre, men men så länge det fungerar så.
Vi var även och hämtade vår gratisbox från Libero på Lindex. Det var inte superkul grejor men gratis är gott och även om han inte kan använda Libero nu så kan man ju alltid prova senare särskilt nu nar man fått några blöjor.

Gissa om jag blev glad när jag läste Ninas blogg nu på morgon och upptäcker ett helt inlägg om mig, värmen bara spred sig i hela kroppen. Tack så mycket Nina. Det finns att läsa här för er som inte läser hennes blogg vanligtvis.

Lite bilder från gårdagen:







   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

den där gåstolen den va kul den

2009-01-29 @ 09:54:45
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: astrid

hahha, vad söt han är. Nu får man snart se upp då.. när Vincent kommit på hur man gör.. :D

2009-01-29 @ 13:58:38
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Malena

Han ser verkligen ut att trivas och vilken bild du fått på Ebbe, lyckas jag aldrig med men så är Catti en kul typ med!!

2009-01-29 @ 15:43:04
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

vilken fin gåstol,

söt bild då Max blir klappad på huvudet

2009-01-29 @ 21:51:32
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: