jaha då var det slask

det är inte länge man får glädjas av att det är vitt av snö ute som gör att vintern blir lite mysigare, nej för nu är det plusgrader och det resulterar bara i slask.

j var iväg igår kväll och jag kände lite bävan inför detta då vincent inte är så glad när han ska somna inför natten, men tro det eller ej det gick väldigt bra. han somnade vid 7 min famn utan minsta knyst. efter att ha ammats med 2½ timmes mellanrum vaknade ha halv 6 utsövd och pratade för fullt. morgonpigg rackare man har, tur att jag också är det.

till min stora besvikelse börjar jag känna av min foglossning igen och det var något jag trodde försvann när man fött barnet.

nina, här kommer bild på filten jag sytt.

           
jag är inte så lite stolt över mitt verk, :-)

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

nej VA STOLT. jag är stolt över dej.

träffas gärna på mån kl 11. Har nu skrivit in det i min nyskaffade onlinekalender.

2009-01-09 @ 09:00:04
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste ju säga att du har varit väldans duktig och sytt ett helt eget litet sött täcke! Klart du ska vara stolt :-)

applåder applåder

2009-01-09 @ 10:30:05
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vilken fin filt! Sån vill jag med ha.... Hur har du gjort den! Du är ju skitbra på det där

2009-01-13 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: