leksaker

innan vincent kom till världen var jag rädd att sparky skulle ta alla vincents lekseaker och göra de till sina, men så är det inte utan han är jätteduktigt på att bara leka med sina egna. någon som däremot leker med v's saker är zorro. idag när jag kom hem från fika med malena och ebbe har kisse blivit som tokig på den bitring och far runt i köket med den.



och vad händer inte ikväll, jo då hittar jag vincent bitandes på en av sparky's leksaker, jag skyndade mig dock att ta bort den.

den som har varit uppe på vår vind vet att den sett likadan ut i 1 år, men nu under jul och nyår så har j arbetat hårt med den och kommit en bra bit på vägen så nu ser den ut såhär. förhppningsvis tar det inte 1 år att bli klar.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

Lite skit rensar magen som dom brukar säga.

Och det går ju framåt däruppe på vind

2009-01-08 @ 19:21:49
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: