sälen

vincent har börjat med något nytt. han ligger på mage och lägger armarna bakåt och balanserar på mage, ser ut som han gör anjas säl. ibland skjuter hn upp med rumpan och hamnar lite i krypställning med benen. det verkar vara krypställning med antingen benen eller armarna och att han inte har kopplat ihop de två. han är dock väldigt söt som vanligt.

   

imorse när j gav honom mat så hade lite av en bajsbonansa från smalbenen (de är i för sig inte så smala) och en bit upp på ryggen. killen kan han.

jag har kommit fram till att jag ska låta mitt hår växa ut igen eftersom jag fortfarande inte känner mig helt nöjd, eller kanske ska klippa det ännu kortare. det är ju väldigt skönt att ha det kortare men samtidigt himla jobbigt att man måste tvätta håret för att se kolk ut på dagarna.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

hihi, man får väl kalla det "smalben" ändå.



jag tyckte du var ännu finare i kort än långt. men förstår att det är jobbigt att inte kunna sätta upp det.



numera prenumererar jag på din blogg.

2009-01-10 @ 19:07:42
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med Nina, ser jag nu :-)

Tycker du passar jättebra i kort hår!



Du kan ju prova att klippa det kortare en gång till och blir det inte bra så är det bara att börja spara till långt. Jag om någon vet iof hur det är att vilja kunna sätta upp håret ;-)

2009-01-10 @ 21:01:53
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: malena

TYcker med du är så fin i kort hår men man måste ju trivas själv.



Kul stil han har på bilderna.

2009-01-10 @ 21:23:23
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: