Tisdag

Innan vi åkte till babysimmet vid 11 hade Vincent sovit ½ timme sedan halv sex. Jag trodde att han skulle somna i bilen in, men inte idag han satt där bak och bubblade.
Det gick bättre på babysimmet idag, även om han inte sovit, och han tröttnade inte lika fort. Hälla vatten över huvudet var inte alls lika läskigt tyckte han. Skönt att det går bättre och bättre tycker jag, för det är för hans skull vi går och hade han inte tyckt det var kul så hade vi slutat. På vägen hem somnade han och sov i 3½ timme, han var väl helt slutkörd.

Jag har känt Vincent's andra tand så snart har han två små tänder som sticker upp. Skönt är i alla fall att han inte använder dem när han ammas för då hade det fått ett abrupt slut.

Efter simmet kom Linda och Martin på besök. Jag bjöd naturligtvis på min kladdkaka. Martin var inte alls sitt vanliga glada jag utan ganska gnällig. Jag tror han börjar få tänder, stackars Martin att ha ont. Vincent sov under tiden och vaknade när de skulle åka hem. Han är så väluppfostrad, hihi.

Idag känner jag att jag saknar att ha Vincent's far- eller morsföräldrar här på ön så att de skulle ha kunnat passa honom imorgon när jag ska på undersökning, men men det löser sig ändå.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

Skönt att det går bättre med simmet!!



Vill du att jag kommer ner och har honom medans du kollar det du skall eller har det ordnat sig??

2009-01-20 @ 19:06:28
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Malena

Skönmt att det ¨går bättre med simmet!



Vill du att jag kommer in och tar honom i morgon eller har det ordnat sig?

2009-01-20 @ 19:09:49
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: nina

lycka till i morrn!!!

det kommer gå bra det där. du är tuff.



jag skulle kunna lämna ville hos mamma så jag kan oxå ta vincent under tiden om du vill!?!

2009-01-20 @ 21:21:09
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Glömde ju skriva på bloggen, TACK FÖR IDAG!!

Så jag är duktig och skriver en kommentar här istället :-)



Ja som sagt, lycka till imorgon. Klart det kommer gå bra! Över innan du vet ordet av. Det jobbigaste brukar ju faktiskt vara oron innan....

Och så kan du ringa till mig också om det skulle köra ihop sig med barnvakt!

2009-01-20 @ 22:54:05
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förhoppningsvis saknar du Vincents far- och morföräldrar inte bara när du behöver barnvakt. Jag saknar er hela tiden Kramar.

2009-01-21 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: