vardagen

jaha då var den här, vardagen alltså. det innebär att j har börjat jobba igen och jag och vincent ska få lite rutiner på dagarna och komma tillbaka till träningen. ja vi får väl se hur det går med det.

igår ville vincent inte alls sova i säng men det gick alldeles utmärkt i liggkorgen, men envis som jag är tyckte jag efter första nattamningen att han ska sova i sin egen säng. det gick väl inte så bra så det slutade med att han sov i vår säng.
jag känner att jag snart måste få tips på hur han kan komma till ro när han ska sova. för tillfället skriker han som en besatt varje gång och det tär tyvärr lite på tålamodet och eftersom han är så tung orkar inte min rygg riktigt med känner jag. hoppas att det bara är en fas som snart går över.

usch vad jag klagar på den stackars lilla pojken. han är ju bara 5 månader så inte vet väl han hur livet fungerar. mellan sina skrik är han ju den gladaste lilla krabat och man kan inte annat än att älska honom. det är så skoj att se hur han försöker vända från rygg till mage men att han inte riktigt har kommit på hur det ska gå till samt när sitter och pratar med hunden som nu på morgon verkade prata tillbaka. jag fattade i alla fall ingenting.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: