varför vill han inte sova???

vår lille prins är helf fenomenal på att inte vilja somna, han bara skriker. han verkar inte ha ont utan han bara kämpar för att hålla sig vaken och då är inget bra, inte mamma och inte pappa, ibland kan han ta tutte men det funkar inte alltid. det är nästan så man blir knäpp när man inte kan göra någonting för att kan ska somna. nu har han äntligen kunnat bli lagd i sin säng, men först ska man börja skrika när man blir nerlagd och när jag plockar upp honom somnar han direkt. försökte 4 gånger innan det gick. han har börjat fara runt med huvudet så fasligt när han sover så det är jobbigt att ha honom i sängen.

idag åt han för första gången upp gröt gjord på 3/4 dl vatten och ville ha mer, oftast har han sagt stopp vid ½ dl. jag trodde i för sig att gröten skulle göra att han somnade och sov bättre men så är det tydligen inte.

hela familjen åkte in till stan för att gå på biblioteket idag, men det var stängt. vi fortsatte till djuraffären men tro det eller ej den var också stängd så det vara att åka hem och ta en kopp te.

brevid mig i soffan ligger j och säger "THIS IS SPARTA" så kommer av mig i mitt skrivande. han är lite knasig.

nej nu ska jag nog sova lite innan vincent vaknar och vill ha mat igen.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: