Vilket väder

hej mitt vinterland, nu är jag här....

idag vaknade man upp till ett underbart vinterlandskap. det är runt 10 minus, klarblå himmel och inte mycket till vind. det krävs en promenad idag.

igår snöade det nästa hela dagen. j som satt på en båt halva dagen blev lite chockad när han kom tillbaka från sthlm för det var ju ingen snö när han åkte. jag och vincent tog en snöig promenad i stan för att leta present till nina. nina fyllde år igår och vi åkte ut till henne, robban och ville direkt när vi lämnat av sanna hemma. jag tyckte att snöfallet började lugna ner sig när vi var där, men när vi körde hem var det mycket värre. det snöade tokmycket och det gick knappt att se vägen, j fick köra i ungefär 40 och bara rätta sig efter plogpinnarna. det var ganska läskigt, men vi kom välbehållna hem.

tack nina för dina otroligt goda cupcakes och för att vi fick komma och fira din födelsedag.

sanna har blivit uppvaktad både av zorro och sparky genom att de hela tiden går bakom och nosar henne i rumpan. inte helt uppskattat av henne, men har tydligen varit saknad av dem.

borde lägga in en bild på vinterlandskapet, men orkar inte hämta kameran nu så det får komma senare.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: