Onsdag

När mellanmålet ätits och vi gjorts oss färdiga så åkte vi in till stan. Jag fick en timmes helkroppsmassage, så himla skönt, jag var så avslappnad emellanåt att jag glömde andas. Vincent och J var nere i almedalen och tittade på fåglar och lekte på lekplatsen, fåglarna var det som var roligast. De hämtade sen upp mig och så åkte vi och köpte crosstrainern jag fick i mors dags pesent. Vincent ville gå en hel del på stan iställer för att sitta i vagnen och det gick väl bra tills han inte vill åt samma håll som oss, för bestämd är han så då får man bära honom en bit.

Hemma har vi lekt, satt ihop cosstrainern och lagat mat. Idag lagade jag ugnstekt färskpotatis och rödbetor med stekt kassler och fetaostcreme. Mycket smarrigt blev det, rödbetor med fetaostcreme är nästan oslagbart. Nu ska vi snart mysa upp i soffan när lillen har somnat.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Fru Evelina

åh vad skönt med massage!! det är riktig vardagslyx det =)



haha det var så komiskt för jag kollade ju upp sängen stennoga men tänkte att skötbordet finns säkert för det är ju så billigt... äh jag vet inte hur jag tänkte egentligen!



kram!

2009-07-29 @ 20:10:10
Postat av: Lotta

Vilken härlig dag.

Så det är fåglarna som intagit Almedalen nu?



Kramen

2009-07-29 @ 21:51:57
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Clara

inte alls avis på massagen, nej då... :-)

Ska bli kul att ses på tis!

kram

2009-07-29 @ 22:56:04
Postat av: Bröllopsbloggen

jag vill med ha en cross trainer...



kram

2009-07-29 @ 23:00:44
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: