Sparky 3 år

Jag somnade efter jag hade ätit mina mackor och sov tills J ringde och sa att de var på väg hem. Det var jätteskönt, ligga och gosa lite med Sparky utan att Vincent försöker ta all uppmärksamhet.

Även om det har varit molnigt idag har det ändå varit väldigt varmt och kvavt. Man har gått och hoppats på att det skulle komma ett riktigt regn, men det kom bara lite småstänk här hemma. Vincent har varit så varm idag att hans hår har vait alldeles blött och lockigt och då var det ganska skönt att vara ute eftersom det blåste lite grann. Annars har det varit en stillsam och lugn dag.

Zorro fick en genomborstning i morse, detta blev resultatet


Svettigt


Plaska lite i poolen


Sparky fyller 3 år idag och som vanligt kom det paket från Js föräldrar. Naturligtvis har han fått massa gos och gott, även om vi var tvungna att ta bort en fästing från honom.




   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Grattis Sparky!



Vilken enorm hårboll på första bilden. Påminde mig om hur det brukade se ut när vi borstade våran norska skogskatt på våren. :o)



Underbart leende av lilleman i poolen. Så söt!



Kram

2009-07-01 @ 19:54:22
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag längtar oxå efter ett redigt åsk och regn väder. På natten. Sen kan det ju vara fint på morgonen när man vaknar igen.

Så roligt att hunden får paket på födelsedagen.

Han verkar ju så van att öppna... =)

I morgon hoppas vi på lättare luft.

Kramen

2009-07-01 @ 21:42:15
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Linda R

Vincent såg ut att trivas vid sin lilla pool! :-)

Ja det är värst vad dom kan bli varma och svettiga om huvudet. Grattis till Sparky förresten!

2009-07-02 @ 00:09:18
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: