Tisdag 7/7

Idag var det staden som gällde efter lunch. Det stora vi skulle kolla var present till mig, jag fyller år på fredag och jag baa älskar presenter. Vi hittade ett par och mamma fick gå i de butiker som hon vill också. Skönt var det också att gå där eftersom det faktiskt var sol idag.

Innan vi åkte till stan bakade jag Herman, fick i för sig köra och handla igen då jag glömt saker igen. Mamma passade Vincent under tiden och jag skulle bara ner till lilla butiken här i socknen. Herman avnjöt vi sen när vi kom hem med en kopp kaffe, smarrig som attan är han. Vincent ville med ha men fick nöja sig med majskrokar.

Nu klipper J gräset och jag ska snart göra mat.


Mamma och Vincent i stan


Vincent  kollar på Babblarna


Herman

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Kul att se Herman fullvuxen å fin. Du verkar ha haft god hand med honom.

Jag kommer gärna den 15:e. Kram

2009-07-07 @ 20:40:39
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken fin bild på mormor och Vincent. Ser underbart ut! ^^



Här har det åskat hela eftermiddagen idag. :o)

Kram

2009-07-07 @ 20:42:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: