Torsdag

Igår var det dags för mamma att bege sig hemåt. Jag och Vincent skjutsade henne till flygplatsen. Hon verkade lite orolig för flygresan då det blåste ordentligt och planen är inte så stora, men hon ringde när hon kom hem och allt hade gått bra.

Vi begav oss sen hem till Nina och Ville. Ville var tyvärr inte på sitt toppenhumör och lyckades slå sig ett antal gånger, stackarn. Vincent därempt verkade tycka det var toppen att kom hem till dem, vilket bådar gott inför lördagen. Jag fick avnjuta Ninas underbara surdegsbröd med jordnötssmör, som jag längtat, och nugjorda cupcakes. Magen tackade och tog emot dessa läckerheter.

På kvällen lagade Anders och Emma middag till oss. En grymt god fiskrätt med ris. Vi satte uppe och pratade ett tag för att sen stupa i säng, i alla fall jag.

Vincent har så smått börjat gå på knäna och tycker det är roligt att krypa in i rum och stänga dörren, kontoret är bäst för där står en gammal dator bakom dörren.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Härligt att bli bjuden på sådana godbitar. Nina verkar vara en riktig klippa i köket. ^^



Hoppas ni får en fin fredag idag.

Kramar

2009-07-10 @ 09:16:33
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: