Trött

Jag är så trött ikväll att jag inte riktigt orkar skriva känner jag.
Jag och Vincent har i alla fall varit hemma hos Linda idag. Vi har ätit lunch, gått på loppis (fanns inget att ha), handlat lite, druckit kaffe och pratat.
Ikväll har han Skypat med farmor och farfar och nu sover han gott hoppas jag.
Nu ska jag ta en tallrik flingor med mjölk (orkar inte laga mat) framför tvn och hoppas på att inte J blir så sen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

här är en till som är trött, ni verkar ha haft en trevlig dag i alla fall. kram

2009-07-25 @ 19:45:05
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skypat???



Vilken flitig loppisbesökare du verkar vara.

Söker du något särskilt?

Jag har sällan varit på loppis, men det finns inte så många i närheten heller, det är lite trist.



Ha en fin kvääll.



Kramen

2009-07-25 @ 20:18:22
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: