Vill inte sova

Lika svårt att få ungen att sova som igår, fast igår somnade han i alla fall lätt först men vaknade efter en halv timme och somnade inte igen förrän kl 9. Idag ligger han bara och skriker i famnen och lägger man ner honom i sängen står han och hoppar och skriker. Han är egentligen så trött så. Jag är också trött även om jag idag igen sov när Vincent sov efter lunch.

Nu äntligen somnade han efter att ha skrikit i 40 minuter. Kanske är tänder som spökar. Jag är så trött på nätterna att jag slumrar till när jag sitter med honom och det börjar kännas i nacken, även om jag fick massage i lördags.

Update: Jag varvade med att honom i famnen och låta honom ligga i sängen, det spelade ingen roll.

Han börjar få mer och mer balans och idag ha vi tagit något mer steg och lyfte till och med sin tomma leksakslåda när han stod upp.

Jag skulle göra rent poolen idag, men innan jag hann det var det någon som plumsade i med kläderna på, den lilla badankan. Vi har också tillbringat dagen med att studera när grannen kör son åkgräsklippare, tydligen mycket spännande.

Hoppas på en bra natt.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: jasse

Tack så mycket! Kan det kanske vara så att lilla Vincent är lite mammig? Kramis

2009-07-14 @ 19:26:15
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: nina

Jag hoppas också på en bra natt för dej. Ses i morrn!

2009-07-14 @ 22:16:49
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: