Så trött så trött

Idag har vi varit och lämnat in de sista proverna så nu väntar vi bara på svar. Jag vill ju att de ska hitta felet på honom fast jag vill ju inte att det ska vara något fel på honom, känns lite konstigt.

På eftermiddagen var vi på stan med Nina och Ville. Vi kollade lite i affärer, jag tittade runt vad ett regnställ kostar, tänkte det kunde var en idé eftersom han verkar trivas bra ute och han går bättre och bättre för varje dag med gåvagnen. Han går nu utmed bord och möbler och finns inte vagnen nära blir det hans barnstol. När solen tittade fram blev det en glass, mumsigt värre och sen en lagom promenad.

Det som är lite jobbigt, förutom att J jobbar massor, är att Vincent är väldigt otålig hemma och går det hans väg direkt blir han sur och slå han sig lite börjar han storgråta. Hoppas vi kan vara ute snart igen.

Ikväll är jag så himla trött att jag inte orkar göra något. Imorgon blir en lugn dag då jag ska försöka sova i massor.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Ja ibland behöver man bara vila sig.

Så viktigt att ta vara på sig själv.

Hoppas du får en sån dag i morgon.

Kramen

2009-06-10 @ 21:33:12
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Klart du inte vill att det ska vara något fel på honom. man vill ju att ens små ska få må bra och vara friska.

Men samtidigt skulle det väl vara skönt att veta vad som felar?



Hoppas ni sovit gott inatt och ha en riktigt fin torsdag!

Kram

2009-06-11 @ 06:47:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ludwig måste ha cpap (andningsstöd) när han sover därav nattvaket. ^^

När han har den på får man inte lämna honom ensam.

Vi hoppas vi ska slippa den snart. Nu har vi nyligen arit inlagda och kollat att han klarar sig bra utan den då han är frisk och det gör han. Så nu har han den iaf "bara" när han är sjuk. Vilket han iofs är ganska ofta. :o)

2009-06-11 @ 07:48:53
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha...men jag är precis likadan! Bättre att fråga. Annars får man inget veta. :o)



ha en bra dag nu!

Kram

2009-06-11 @ 13:10:18
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: