Eget rum

Vincent sover i natt för första gånen i sitt eget rum, detta är ett försök för att se om han och jag sover bättre då och inte stör varandra. Det känns stort att sksa sova själv, men J tror att han kommer hamna i vår säng under natten.
Bilder kommer en annan dag då rummet inte är helt klart. Allt fixades ikväll efter att vi kom hem efter en dag på stan så det gick ganska snabbt.

Dagen på stan har innehållit lunch med Linda (på jobbet) på Joda, fixa lite på stan för att sen möta upp Nina och Linda med barn för att gå och fika. Jag har nu fixat halkmatta till badkaret så inte sorken halkar runt samt solskydd till bilen.

Skriver mer imorgon, är ganska trött. Nu hoppas jag på en bra natt med mycket sömn.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

sov gott vännen

2009-03-18 @ 21:29:56
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: clara

tufft med ett eget rum! önskar jag att Max också kunde få...

2009-03-19 @ 10:21:48
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Ida

Frida fick eget rum när hon var 1 månad, och har sedan dess sovit jätte bra. Jag tror på eget rum tidigt, då både barn och mamma sover mycket bättre.



Kram och lycka till!

2009-03-19 @ 17:42:03
Postat av: astrid

Nej, vi har inte testat havregröt. Vi får väl ta och göra det. Ja, äpple har ju en mer neutral smak än mango och sånt där. Tycker bara att det är så konstigt att det inte finns som inte är smaksatt. Men det verkar som att all gröt är smaksatt, iaf som är risgröt. Men jag tänkte att vi ska testa med äppelsmak för nu har vi fått tips av två stycken att deras små gillar det.



kram på er

2009-03-20 @ 08:56:56
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: