Förkylda

Det är vad jag och Vincent är, han har också feber vilket jag har sluppit. Natten till idag har varit hemsk, han sov en halvtimme i stoten ungefär sen har han skrikit massor och inget har hjälpt, inte ens mammamjölk. Vid halv fem fick han en alvedon så då kunde vi sova till 7 sen fick J ta honom så kunde jag ligga och vila ett tag. På förmiddagen blev det en sväng till apoteket och köpa näsdroppar vilket hjälper lite, hoppas det hjälper i natt. Tycker så synd om honom när han bara snorar. Eftersom han inte vill äta mat på sked blev det välling till lunch, bättre än inget annat. Med en alvedon i kroppen är han i alla fall himola pigg och studsar runt som vanligt och klappar händerna. Det är något han har kommit på den senaste veckorna att man kan klappa händer. Nu sover han ute i vagnen efter en promenad med farmor och J, jag själv fick också sova under tiden de var ute.
Nej nu ska jag mumsa godis och tycka lite synd om mig själv, hehe.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

va jobbigt det låter, allt utom den sista delen.

undrar vem som smittade vem?

krya på er!

2009-03-14 @ 15:36:48
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hu vad jobbigt att ni är förkylda. Det är inte lätt att vara krassligt när man är så liten. Tur att det finns alvedon dock, man märker stor skillnad!

Hoppas ni båda blir lite bättre snart!

2009-03-15 @ 16:01:35
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mormor "skolfröken" har förstås åsikter, men det tar vi inte upp i detta allmänna forum.

Roligt att det blev bra, när farmor och farfar kom.

Kramar, kramar.

2009-03-15 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: