Mera snö

Jag som klagade igår på att det snöade, fick så jag teg idag då det har varit snöstorm. Jag och Vincent hade planerat att besöka jobbet idag och sen hämta Sparky hos J, men nej det hoppade vi över och stannade hemma, Sparky också. Han fick stanna hemma med oss tråkiga då J ska på herrklubbs grej och hinner inte hem emellan, det betyder också att vi blir ensamma hemma hela dagen, tråkigt värre. Detta väder vill man inte gå ut i, inte ens katten Zorro. Han har försökt två gånger men när han försvann helt i snön sprang han tillbaka fort. En liten promenad till postlåda har det blivit för mig och Sparky under tiden Vincent sov. Sparky fick hoppa fram då han inte kan gå i så mycket snö.

Har förvarnat J att han kommer få skotta imorgon, hihi. Det är ju inte så lätt att göra sådant när man aldrig vet hur länge sonen sover.

Jaha nu ska sorken ha gröt och sen ska vi leka vidare.


Såhär såg köksfönstret ut innan idag, nu kan man se ut iaf


Väntar på att mamma ska bli färdig (från igår)


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

ja vi som klagade igår fick tillbaka dubbelt idag. så kan det gå

2009-03-24 @ 16:29:14
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: