Nu kommer våren

Eller snart får jag hoppas. Mars är ju den första vårmånaden och det känns bra för nu vill jag att det ska bli varmare och att snön försvinner. Längtar till man kan sitta ute med de små och inte behöva trängas på små fik.

J har varit jätteduktig idag och rensat en del  i förrådet och fyllt bilen med skräp som han ska slänga imorgon samt allt som ska pantas. Vi är inte så bra på det utan det blir alltid så mycket. Jag och Vincent har tittat på och kommit på inlägg om vad som kan slängas och inte.

Natten till idag blev inte riktigt lika bra som förra utan Vincent har vaknat en gång i timmen från 10 till 6 och även om J tog honom på morgonen så att jag skulle sova s¨har jag sovit lite lite. Detta medför att min humor är helt otrolig och när vi tittade på CSI NY och de kom fram till att det fanns en serialkiller, säger J snabbt att de har en flingmördare vilket gör att jag börjar småfniss som leder till att jag inte kan sluta och tycker det är vansinnigt roligt. Så idag räcker det med att J nämner flingmördare och jag bryter ihop och kan inte sluta skratta. Tragisk humor det är vad man har, fast det gör livet lite roligare.

Det är inte bara Vincent som älskar majskrok. En som sitter som klistrad understolen är Sparky och det kan löna sig, idag slängde han ner en stor bit till honom. Han är som en damsugare vår lille hund.

Nej nu är det snart ett av favoriterna på TV, Bones, så det är dag


   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

längtar med till våren o skönt med fler trötta mammor

2009-03-01 @ 21:29:21
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att ni fick rensa lite i förråden. Då är ni ju en bit på vägen...

Ja man ska ha udda humor, det gör livet mycket roligare, det är jag helt övertygad om! :-)

2009-03-02 @ 09:42:15
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

bra med en dammsugare!! & med humor! länge leve!

2009-03-02 @ 10:23:06
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: