En mycket trevlig dag

Idag har vi haft besök av Linda, Nina och Clara och naturligtvis deras underbara söner. Det är hur kul som helst att se på hur de umgås med varandra och röjer runt bland leksaker. Jag bjöd på lunch i form av omelett och sallad, två går på GI-diet så då passar omelett, och det var inte lite gott. Himla längesen jag åt omelett men nu ska det nog bli oftara för det är både enkelt och gott. Duktig som attan tycker jag att jag var, för att skryta lite. Vi andra två som äter allt fick kladdmuffins till kaffet. För att ha 4 ungar som röjer tycker jag att vi fick en hel del sagt ändå, det är ju inte alltid lätt när det kryps iväg och de vill ha uppmärksamhet. På eftermiddagen blev det en lite promenad för att killarna skulle få sova.
Tack för en helt underbar dag tillsammans med er.

När jag berättade för J hur bra det gått för Clara med GI så tyckte han att vi ska prova det när jag kommer hem från Skåne, men vi får se, han kan ändra sig.


Vincent och ugnen


J är inte hemma ikväll och då är Sparky ledsen och söker tröst hos hans jacka. Så synd om honom för han har ju bra tillbringat hela dagen med husse

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Tack själv för idag. Jag är oxå stolt över dej



Oj då, kanske en till på GI... då blev man plötsligt en minoritet. Ja ja får väl försöka håla mig ifrån kladdkaka någon dag ibland så där.



Stackars lilla Sparky som har långsamt efter husse



2009-05-05 @ 20:21:22
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Skåne??? När? Hör av dig om du har tid/lust för en fika. Jag har inga problem att ta mig norrut.

2009-05-05 @ 22:01:08
Postat av: clara

Hihi! Kul att man kan inspirera nån.



1000 tack för idag, himla trevligt att HITTA (haha) ut till er igen. :-)

2009-05-05 @ 22:55:44
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: