Jag är förkyld

Usch det är inget roligt och nu har det dessutom börjat rinna lite från Vincent också. Jag mår i för sig bätter än igår kväll, men att känna sig lite hängig, fått sova lite den senaste tiden och ha en mycket aktiv pojke är ju ingen direkt hit. Hoppas det går över fort då vi ska åka till Skåne på torsdag bara Vincent och jag och jag är väldigt nervös inför resan.

J ska tydligen raka benen, han ä så trött på att Vincent drar i hans benhår och försöker resa sig upp. Det finns inte så mycket annat att hålla sig i nu när J har shorts. Vi får väl se om han gör det.

Nej nu kom lilla jättesöta skrik krypande och vill ha lunch.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

hoppas du blir bra snabbt igen. Vilken fin blogg du har fått. Hihi! Blir skoj att höra om han verkligen gör det, rakar benen. Hihi!

2009-05-12 @ 14:58:29
URL: http://leelooos.blogg.se/l
Postat av: nina

HA HA HA

2009-05-12 @ 15:19:18
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida Klevås

Åh, ännu en fördel med att man har en man som redan rakar benen =)

2009-05-12 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: