Min dag

Ja det är min första mors dag idag och även om det inte blev frukost på sängen så blev det en bra dag. Ett besök till Stenugnsbageriet i Rute för att inhandla lite kakor och bröd. Köpte ett surdegsbröd, men jag måste säga att Ninas är mycket mycket godare, däremot var kakorna smarriga fast de hade inte de där kolakakorna som de hade förra året.

Trots att det är mors dag ha jag klippt vär gräsmatta och den är ganska stor så det tar ett tag, men det var skönt att baa tänka på sig själv ett tag och inte behöva ha koll på Vincent hela tiden. För koll på honom behöver man ha hela tiden för han har nya röda märken i pannan hela tiden. Jag fick inte baa tid för mig själv utan även mycket motion.

Till middag blev det helstekt fläskfile med hasselbackspotatis och sallad, hur gott som helst. J provade en ny kryddning på filen.

Ska läsa lite bloggar sen är det sova.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Å VILKEN KOMPILMANG. Det var nog den finaste jag fått.



Skönt att bara tänka på sig själv ibland. Det skulle jag önska mig nu också.



ses i morrn. Kramen

2009-06-01 @ 09:07:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: malena

Låter som en riktig god middag!!

2009-06-01 @ 21:03:05
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: