Myllan

Idag har vi varit på Myllan (öppna förskolan) och träffat Lee och Wilhelm. Vincent var väldigt lugn där och insöp allt som hände runt omkring honom till en börja och det var inte förrän vi skulle gå som det blev fart på honom. Tyvärr hade jag ingen lunch till honom med mig, missade det, så han fick äta banan medans jag drack kaffe och han somnade natuligtvis i bilen hem så han får väl ha lunch när han vaknar. Stackars barn. Det var faktiskt skönt att vaa där och Vincent kunde kolla på alla leksaker och peta lite på barnen så det blir nog lite oftare vi åker dit. Undrar hur deras öppettider är för sommaren? Såklart var det jätteskoj att träffa Lee också, det var så längesen. En av tanterna kände till och med igen Vincent även om vi inte har varit där sedan i vintras eller när det nu var.

Syrenen har börjat blomma och det luktar så gott, ska nog plocka in en kvist.

Vem gillar inte när det är nybäddat i sängen med rena lakan



Jag började gråta idag när jag tänkte på lillebror Erik, lite jobbigt var det då jag satt i bilen. Det var längesen sist, men jag antar att det är alla motorcyklar som får mig att gråta lätt. Snart är det Lelleveckan och då brukar jag vara extremt lättgråten. Saknar honom så...


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Ååå Catti... det är så sorgligt att han är borta din kära lillebror. Du var säkert en jättefin storasyster.

Hoppas vi ses i morrn. Kram

2009-05-28 @ 13:13:07
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: