Söndag

J tog Vincent i morse igen, han gjorde även det igår å jag fick vila ett tag till. Jag har så himla svåt att somna om så oftast ligger jag bara och vilar, skönt är det i alla fall.

Idag begav vi oss till stan igen för vi trodde vi hade bestämt oss för vilka utemöbler vi skulle ha. Naturligtvis ändrade vi oss när vi satt i dem igen. Nu har vi kanske hitta andra men vi får se hur det blir med den saken. När vi kom hem blev det en tur i trädgården. Det klipptes grenar och J klippt hela gräsmattan, jätteduktigt av honom. Vincent satt snällt i sin vagn i en timme sen gick vi in och dammsög, det är ju så kul.

Vincent sov jättedåligt i natt och låg bara och vred sig bredvid mig så att jag inte sov så mycket. Hoppas att det är den ena framtanden som är på väg som gör att han inte kan komma till ro.


Någon fick resterna av Vincents lunch


Äta stolsdyna

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: