Besprutad

Nu har Vincent vaccinerat sig och han verkar inte fått några men av den än i alla fall. Hoppas han itne får det också.

Min dag började dåligt med att tappa grötskålen med vatten som skulle in i micron i golvet och tappa ost i kaffet, den fortsatte dåligt med att simglasögonen gick sönder när jag simmade och baddräkten börja bli genomskinlig. Toppen på det hela var att komma till jobbet och sagt hur man ska göra sitt jobb utan att ha kollat om det är så jag tänkt att göra. Sur och butter var jag och det smittade säkert av sig på en del. Jaja arbetsdag fick i alla fall ett trevligt slut med att jag gick till frissan. Mysigt att sitta dår och bli ompysslad.


Provar mammas skor


Möte med Hippo och Vovve



Leker med en av favoriterna, 1-års presenten från Ebbe

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Åh nej vilken dag. Kan inte låta lbi att skratta lite hihi. Tur du fick avsluta med frissan. Där var jag oxå idag. GUDOMLIGT är det.

Tack för dina kryapådighälsningar till Ville. Kan behövas.

Sov gott!

2009-11-24 @ 20:42:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

jag och Johan sitter här och båda sa samtidigt att kortet på Vincent med hippo och vovve var riktigt sött!!



Jobbig dag i övrigt. Ska vi simma ihop nån dag?

2009-11-24 @ 21:57:18
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken början...

Då kan det ju bara bli bättre.

Man får se det positivt.

(Precis som om det är så lätt när man står på alla fyra och torkar kladdig gröt...)

Kramen

2009-11-25 @ 06:37:38
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: