Målat

Nu är Vincents byrå målade med första lagret, imorgon blir det andra gång vilket jag hoppas räcker. Hoppas nu bara den blir så fin som jag tänkt mig.

Kanelbullens dag är på söndag och jag och en kollega tog tillfället i akt och köpte varsin bulle till fikat idag, mums mums. Man måste ju ta vara på tillfällena när det är ett måste att fira.

Även om Vincent inte var hemma inatt har jag ändå vaknat ett par gånger, men det var himla skönt att inte behöva stiga upp. En av anledningarna är att vi har 17 grader inne för tillfället och det va verkligen inget jag ville upp i natt. Nu eldas för första gången i kaminen för denna höst så nu hoppas jag få upp lite temperatur.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Här är det oxå svinkallt inne!

Dottern och jag har tjocka tröjor och schalar.

Mannen är skeptisk till att sätta på värmen "redan"...

HOppas han planerar att värma mig...



Just ja, kanelbullensdag.

Den får man inte glömma.

Kramen

2009-10-02 @ 19:30:55
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: nina

Brrrr va kallt.

Ses i morrn

2009-10-02 @ 20:35:57
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: