Sjukling

Vincent haar varit förskonad länge från någon förkylning, men idag har en brutit ut ordentligt. Det bara rinner från näsan och han är väldigt gnällig och nu på kvällen hade han lite feber. Förväntar mig att det blir en hård natt utan så mycket sömn.

J har haft det jobbigt med honom under dagen och när jag kom hem ville han bara vara i min famn och gick och drog i mina byxor hela tiden. Försökte mysa och trösta honom så mycket det gick, men det är inte alltid så lätt att vara honom till lags. Nu har han somnat efter en alvedon och näsdroppar som jag hoppas gör det lite lättre för honom.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Åh nej! Hoppas han kryar på sig snabbt. Å hoppas ni får sova gott ändå.

Kram

2009-10-27 @ 19:57:36
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Stackars!

HOppas det snabbt går över så han blir glad och pigg igen!

Ni får försöka mysa inne med stillsamma lekar.

Kramen

2009-10-28 @ 15:57:46
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: