Söndag och annat

Enda ledaiga dagen på helgen och jag fick sova lite till efter att Vincent valde att gå upp. Mycket tacksam för det för jag var himla trött och det räckte med bara 1½ timme till för att göra mig pigg och glad.

Efter lunch åkte jag och Vincent hem till Nina och Ville. Det var så länge sen vi va hemma hos dem och det är lika trevligt fortfarande. Nina bjöd på himmelska kakor och även Vincent fick smaka en bulle utan socker som Nina hade gjort. Det är tur att man inte bor tillsammans med Nina för hade jag blivit en riktig tjockis, det är så att jag får lägga band på mig själv för att inte rensa faten.

Ville och Vincent röjde på med Villes leksaker och tvn. De är så söta tillsammans och Ville är hur gullig som helst när han klappar händerna, han gör det så försiktigt. Glada var både jag och Vincent när vi åkte hem, Nina fyller mig med sådan energi när vi träffas. Vincent han pratade på större delen av vägen och han verkade ha mycket att berätta.När vi kom hem hade J gjort en jättegod gryta så det var bara att sätta sig till bords och mumsa.
Eftersom jag inte fick fram kameran kan ni få se de randiga barnen här

Vincent har börjat äta med sked och det går ganska bra. Han har väl kommit på att man får mer i munnen (om man inte har vänt skeden innan den kommer fram) när man äter med sked. Mamma och pappa uppmuntrar med att det är gott att äta med sked.




Idag har jag varit och besikttat fulbilen och den gick inte igenom som vanligt. Killen tyckte nog jag hade lite konstig inställning när jag sa att jag räknade med det och att det är sällan jag besiktat en bil som gått igenom.

Nu hoppas jag på lite massage från J så jag blir av med smärtan i axlar, skuldror och nacke.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Men vilken sötis Han är! Aj,aj,aj har aldrig låtit gulligare! ^^



Hoppas du fick massage så det onda försvann.

Kram

2009-10-12 @ 20:20:45
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: clara

hahaha! själv kom jag till besiktningen en gång så sjuk att jag inte ens orkade gå ur bilen. Så det där med konstiga blickar där nere vet jag vad du menar. :-)

2009-10-12 @ 20:46:35
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: niNA

Tack detsamma gullet eller ska jag kalla dej kladdkaksdrottningen!?!

Kram

2009-10-13 @ 07:32:26
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har sett de randiga fina barnen.

TYcker att de var så lika på något vis.

Trist med bilen.

Bilar ska bara gå och gå och gå.

Hoppas du fick din massage.

Kramen

2009-10-13 @ 13:22:22
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: